Reklamacje
REKLAMACJA KONSUMENCKA W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu, a także dokumentację fotograficzną. Reklamacje Klient - Konsument powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: ul. Fregaty 3, 86-031 Osielsko, bądź mailowo: biuro@lazienkionline.pl. Istnieje także możliwość przesłania reklamacji poprzez formularz reklamacyjny w wersji online. Klient może skorzystać z gotowego wzoru reklamacyjnego, który dostępny jest w sklepie, nie jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji.
Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w tym terminie, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:
|
|
Dlaczego warto skorzystać z formularza reklamacyjnego ?W celu usprawnienia procesu reklamacji, Wypełnienie formularza online zajmuje tylko kilka minut, |