📣 DARMOWA WYSYŁKA kurierem Orlen paczka | dla przedpłaconych zamówień od 500 zł 📦 - Sprawdź które produkty nie mogą być wysyłane kurierem Orlen paczka❗
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Najczęściej zadawane pytania

I. Jak złożyć zamówienie?

II. Jak złożyć reklamację?

III. Jak zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

IV. Jaki jest termin realizacji zamówienia? 

V. Oznaczenia statusów zamówienia. 

VI. Jak otrzymać fakturę? 

VII. Jak mogę sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

VIII. Jak długo przesyłka oczekuje w paczkomacie na odbiór?

IX. Co zrobić jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?

X. Jakie są dostępne metody płatności?

XI. Czy można zamówić produkty, które nie są dostępne w sklepie Łazienkionline.pl

XII. Jak zwrócić produkt?

XIII. Na jaki adres należy odesłać produkt?

XIV. Co należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?

XV. W jaki sposób mogę wymienić produkt na inny?

XVI. W jaki sposób nastąpi zwrot środków przy zwrocie?

 

 

I. Jak złożyć zamówienie?

1. Wybierz produkt i kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”. Zostanie on automatycznie dodany do Twojego zamówienia.

 

Jeśli po dodaniu produktu do koszyka chcesz kontynuować zakupy, kliknij w “Kontynuuj zakupy”.

Jeśli chcesz sfinalizować zamówienie, kliknij w “Przejdź do koszyka”.

 

2. Po wyborze wszystkich towarów, w celu finalizacji zakupu przejdź do koszyka.

 

3. Sprawdź poprawność jego zawartości. Jeśli skład zamówienia jest poprawny kliknij „Przejdź dalej”.

4. Zaloguj się na swoje konto.

 

Jeśli nie masz założonego konta możesz wybrać jedną z tych opcji: “Zarejestruj się i zamów” lub “Zamów bez rejestracji”

 

Wypełnij pola obowiązkowe bądź zweryfikuj swoje dane.

 

Zaakceptuj regulamin.

Wybierz „Przejdź dalej”.

 

5. Wybierz metodę dostawy i płatności.

Kliknij “Przejdź dalej”

6. Po raz ostatni zweryfikuj swoje dane i skład zamówienia.

Na tym etapie możesz dodać uwagi dla sklepu czy kuriera.

7. Kliknij “Zamawiam i płacę”.

Na maila otrzymasz elektroniczne potwierdzenie zamówienia.

 

II. Jak złożyć reklamację?

Reklamacje należy złożyć w formie pisemnej na adres: ul. Karola Szajnochy 4, 85-738 Bydgoszcz, bądź mailowo: biuro@lazienkionline.pl

W zgłoszeniu reklamacyjnym szczegółowo opisz problem z jakim się spotkałeś. Jeśli jest to możliwe uzupełnij swoje zgłoszenie o dokumentację fotograficzną. Opisz jakie są Twoje żądania dotyczące reklamacji.

Zobowiązujemy się rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od terminu jej zgłoszenia.

W trosce o najwyższą jakość obsługi i satysfakcję naszych Klientów zapewniamy, że każdą reklamację rozpatrujemy w trybie priorytetowym.

 

III. Jak zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Aby zmodyfikować adres dostawy niezwłocznie skontaktuj się z obsługą sklepu za pośrednictwem adresu mail: biuro@lazienkionline.pl. Zmiana adresu dostawy jest możliwa jeśli zamówienie posiada status “realizowane” lub “pakowane”.

Jeśli zamówienie posiada status “gotowe do wysyłki” zmiana danych adresowych nie jest już możliwa. Od momentu wysłania przez nas paczki, nie mamy możliwości jej przekierowania do punktu odbioru, ani zmiany adresu dostawy.

Jeśli przewoźnik udostępnia taką możliwość, otrzymasz link do zmiany opcji dostawy w wiadomości e-mail, informującej o przybliżonym czasie dostarczenia Twojej przesyłki.

 

IV. Jaki jest termin realizacji zamówienia? 

Jeśli zamówione produkty są dostępne w magazynie, zamówienia złożone w dzień roboczy do godziny 12.00 wysyłane są w tym samym dniu. Zamówienia złożone po tej godzinie wysyłane są niezwłocznie w kolejnym dniu roboczym. 

Informacja na temat dostępności towaru w magazynie znajduje się pod przyciskiem “Dodaj do koszyka” na karcie towaru.

 

V. Oznaczenia statusów zamówienia: 

Zamówienie oczekuje  na wpłatę - zamówienie oczekuje na wpłatę 72 h. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w przewidzianym czasie zostaje ono anulowane. Jeśli płatność była realizowana za pośrednictwem Tpay/PayU  i zamówienie nadal posiada ten status skontaktuj się z Obsługą Sklepu. 

Zamówienie oczekuje na dostawę - zamówione przez Ciebie produkty są sprowadzane z magazynu zewnętrznego. Przewidywany czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze. 

Zamówienie realizowane - zamówienie jest weryfikowane i kompletowane przez obsługę magazynu.

Zamówienie pakowane - produkty są odpowiednio zabezpieczane i pakowane.

Zamówienie gotowe do wysłania - zamówienie oczekuje na odbiór przez Kuriera. 

Zamówienie wysłane - paczka jest już w drodze do Ciebie. Oczekuj na Kuriera w ciągu najbliższych dni.

 

VI. Jak otrzymać fakturę? 

W celu otrzymania faktury VAT składając zamówienie bez rejestracji konta proszę przejść do kasy i w punkcie “Twoje dane” wybrać “Firma” i wypełnić wskazane pola.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę na inne dane niż Twoje w formularzu zaznacz opcję “Faktura na inne dane”

 

 

W formularzu zamówienia w punkcie Weryfikacja danych zaznacz opcję “Chcę otrzymać: Fakturę w formie elektronicznej”. 

Jeśli masz zarejestrowane konto do formularza zamówienia pobrane zostaną dane, które zostały podane podczas rejestracji. Jeśli te dane mają zostać zmienione w formularzu zamówienia w punkcie “Weryfikacja danych” zaznacz opcję “Zmień dane zamawiającego”

 

VII. Jak mogę sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

Jeśli posiadasz konto na naszej stronie internetowej możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja paczka za pośrednictwem zakładki “Zamówienia”. Wybierz zamówienie i kliknij opcję “ Śledź przesyłkę”.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez rejestracji, przesyłkę możesz śledzić za pośrednictwem linku śledzenia przesłanego na wskazany w zamówieniu adres mailowy.

 

VIII. Jak długo przesyłka oczekuje w paczkomacie na odbiór?

Od momentu otrzymania wiadomości SMS o umieszczeniu przesyłki w paczkomacie masz 48h na odebranie jej z punktu.

 

IX. Co zrobić jeśli otrzymałem uszkodzony produkt?

W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, skontaktuj się z nami niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) wysyłając maila na adres biuro@lazienkionline.pl  z opisem sytuacji, dokumentacją fotograficzną oraz protokołem uszkodzenia sporządzonym przez kuriera. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

 

X. Jakie są dostępne metody płatności?

1. BLIK - szybkie i bezpieczne zakupy jednym kodem. Po wyborze tej opcji płatności zostaniesz przeniesiony na stronę płatności BLIK. Wyświetl specjalny kod w aplikacji swojego banku i wpisz go we wskazanym miejscu. Potwierdź transakcję PINem w aplikacji banku. 

2. PŁATNOŚĆ KARTĄ - zapłać wygonie swoją kartą płatniczą. Zostaniesz poproszony o numer swojej karty płatniczej. Następnie zostaniesz przekierowany na stronę banku w celu uwierzytelnienia danych. 

3. PayU - szybka płatność internetowa. Dzięki tej metodzie masz dostęp do wykonania tradycyjnego przelewu bankowego, płatności kodem BLIK, płatności kartą płatniczą oraz portfelem elektronicznym. 

4. PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM - to opłata gotówkowa za zamówienie przy odbiorze paczki od kuriera. Przy złożeniu zamówienia ważne jest podanie poprawnego adresu dostawy oraz kontaktu telefonicznego. W tej metodzie płatności po stronie Kupującego leży przygotowanie odliczonej kwoty pieniędzy.

 

XI. Czy można zamówić produkty, które nie są dostępne w sklepie Łazienkionline.pl

Jeśli produkt jest niedostępny w naszym magazynie niestety nie możesz go zamówić. Możesz skorzystać z opcji “Powiadom mnie o dostępności produktu”. Na podany przez Ciebie adres mailowy wyślemy informację jeśli produkt pojawi się ponownie w naszym magazynie.

 

XII. Jak zwrócić produkt?

Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu towaru dostępne są tutaj.

 

XIII. Na jaki adres należy odesłać produkt?

Zwrot towaru należy wysłać pod adres: 

Lazienkionline.pl Sp. z o.o

ul. Karola Szajnochy 4

85-738 Bydgoszcz

e-mail: biuro@lazienkionline.pl

 

XIV. Co należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?

Do przesyłki zawierającej zwracany towar najlepiej jest dołączyć wydrukowany i podpisany formularz zwrotu towaru -> Gotowy wzór do pobrania - kliknij.

 

XV. W jaki sposób mogę wymienić produkt na inny?

W celu wymiany towaru prosimy o skorzystanie z prawa do zwrotu i złożenia nowego zamówienia. Chcąc dokonać wymiany zakupionego towaru, skorzystaj z opcji zwrotu towaru. Informacje dotyczące procedury zwrotu towaru dostępne są tutaj. Jednocześnie złóż zamówienie na stronie na to co chcesz kupić w zamian.

 

XVI. W jaki sposób nastąpi zwrot środków przy zwrocie?

Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w formie wybranej w formularzu zwrotu lub w tej samej formie, w której realizowana była płatność za zamówienie. Zwrot środków jest realizowany niezwłocznie nie później niż 14 dni.

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 468 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-11
Jestem bardzo zadowolona z obsługi Jest fachowo, szybko, solidnie i do tego bardzo sympatycznie
2024-04-07
Super obsługa, szybki temat załatwiony na 100%.
pixel