Wysyłka
PARTNERZY LOGISTYCZNI:
OBSZAR DOSTAWY:
Towary zamówione na stronie lazienkionline.pl dostarczane są tylko i wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
KOSZTY DOSTAWY:
Koszt wysyłki towarów uzależniony jest od ich łącznej objętości i wagi. Koszt dostawy może zostać powiększony w przypadku zamówienia w opcji za pobraniem. Widoczny jest podczas składania zamówienia i w jego podsumowaniu.
CZAS DOSTAWY:
Czas dostawy zależy od wybranego sposobu dostawy. Poniżej podajemy orientacyjne przedziały czasowe.
DOSTAWA PACZEK KURIERSKICH:
W przypadku zamówienia produktów oznaczonych w dostępności statusem „od ręki” zamówienie zostanie zrealizowane tego samego dnia, pod warunkiem jego złożenia w dniu roboczym do godz. 12.00. spośród nadawanych paczek aż 97% przesyłek jest doręczanych w kolejnym dniu roboczym. Pozostałe 3% dociera do Klientów w regulaminowym czasie wyznaczonym przez przewoźnika czyli do 3 dni roboczych.
DOSTAWA DO PACZOMATÓW:
Podobnie jak w przypadku paczek kurierskich, przesyłki do Paczkomatów nadawane są każdego dnia roboczego w przypadku zamówień złożonych do godziny 12.00. Najczęściej już w kolejnym dniu roboczym znajdują się w paczkomacie docelowym, lecz firma InPost zastrzega sobie termin dostawy do 2 dni roboczych.
DOSTAWA PRZESYŁEK GABARYTOWYCH:
Przesyłki gabarytowe również nadawane są każdego dnia roboczego. Czas dostawy to do 3 dni roboczych. Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia!
Problem z otrzymaniem zamówienia:
W przypadku problemu z otrzymaniem zamówionego towaru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu: +48 666 029 472 / +48 666 029 470 lub adresem mailowym: biuro@lazienkionline.pl.Jeśli kurierowi nie uda się dostarczyć zamówienia za pierwszym razem, podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafi na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i stamtąd zostaje odesłana do Lazienkionline.pl. W sytuacji, gdy doręczona przesyłka jest uszkodzona, należy dokładnie sprawdzić przy pracowniku firmy kurierskiej, czy zawartość jest nienaruszona. Jeżeli towar jest uszkodzony, należy postępować zgodnie z instrukcjami opisanymi w zakładce Reklamacje.