WYSYŁKA I DOSTAWA

 

Forma i obszar dostawy

Klienci sklepu lazienkionline.pl mogą wybierać z pośród następujących from dostawy:

·         Przesyłka kurierska

·         Odbiór w paczkomacie

W przypadku preferowania innej formy dostawy prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu: +48 666-029-472 lub adresem mailowym: biuro@lazienkionline.pl.

Towary zamówione na stronie lazienkionline.pl dostarczane są tylko i wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

Partnerzy logistyczni:

GLS Poland -  „niezawodna dostawa paczek w określonym standardowym terminie dostawy. Paczki krajowe zazwyczaj docierają na miejsce następnego dnia roboczego”

PEKAES - przesyłki drobnicowe dostarcza nawet w 24 godziny na terenie całej Polski, dzięki efektywnie działającej sieci drobnicowej opartej na optymalnie zlokalizowanych 20 terminalach.”

DPD Polska -  szybko i rzetelnie doręcza przesyłki do miejsca przeznaczenia. Większość przesyłek krajowych doręczanych jest w 24 godziny”

SUUS (współpraca w zakresie przesyłek gabarytowych) - „własny system dystrybucji drobnicowej zapewnia realizację dostaw w 24h na terenie Polski”

INPOST - „lider w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych i pierwszą firmą w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów - samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek, czynnych 24/7”

Klienci naszego sklepu mogą odebrać swoje zamówienie w ponad 11 000 paczkomatów na terenie naszego kraju. Instrukcja odbioru paczek znajduje się w linku poniżej:

https://inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

Na odbiór paczki z paczkomatu Klienci mają 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia.

 

Czas dostarczenia przesyłki

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na profilu Klienta.

Standardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę.

W przypadku zamówienia produktów oznaczonych w dostępności statusem „od ręki” zamówienie zostanie zrealizowane na następny dzień roboczy, pod warunkiem jego złożenia w dniu roboczym do godz. 12.00.

 

Koszt wysyłki

Koszt wysyłki towarów uzależniony jest od ich łącznej objętości i wagi. Koszt dostawy może zostać powiększony w przypadku zamówienia w opcji za pobraniem. Widoczny jest podczas składania zamówienia i w jego podsumowaniu.

 

Problem z otrzymaniem zamówienia

W przypadku problemu z otrzymaniem zamówionego towaru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu: +48 666-029-472 lub adresem mailowym: biuro@lazienkionline.pl.

Jeśli kurierowi nie uda się dostarczyć zamówienia za pierwszym razem, podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafi na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i stamtąd zostaje odesłana do Lazienkionline.pl.

W sytuacji, gdy doręczona przesyłka jest uszkodzona, należy dokładnie sprawdzić przy pracowniku firmy kurierskiej, czy zawartość jest nienaruszona. Jeżeli towar jest uszkodzony, należy postępować zgodnie z instrukcjami opisanymi w zakładce Reklamacje i zwroty.

Back to Top