Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

REKLAMACJA KONSUMENCKA

W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu, a także dokumentację fotograficzną.

Reklamacje Klient - Konsument powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: ul. Fregaty 3, 86-031 Osielsko, bądź mailowo: biuro@lazienkionline.pl.

Klient może skorzystać z gotowego wzoru reklamacyjnego, który dostępny jest w sklepie, nie jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji.

 

Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni.

Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w tym terminie, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

 

Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:

  1. możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr;

  2. możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym lub innymi organami;

  3. możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora. 

 

 

 

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 1347 opinii
pixel